Curs de formació a YASKAWA

11/06/2024

Formació avançada en robòtica per als professors del departament d'Energies de Xaloc Escola Tècnica

Els professors del Departament d'Energies de Xaloc Escola Tècnica han completat amb èxit un curs de formació en programació i manipulació avançada de robots Yaskawa amb la controladora YRC1000. Aquesta capacitació especialitzada permetrà al nostre equip docent oferir un llenguatge nou i avançat de programació de robòtica als nostres futurs alumnes.

El curs va ser impartit per Narcís Bruguera, un antic alumne de Xaloc Escola Tècnica, que ara és un expert en robòtica industrial. La seva experiència i coneixement han estat fonamentals per actualitzar les competències dels nostres professors. A més, a la presentació del curs també va col·laborar Biel Esteller, actual estudiant en pràctiques DUAL.

Aquest curs ha estat de màxim profit per al nostre departament, ja que no sols enforteix les habilitats del nostre equip docent, sinó que també enriqueix el currículum dels nostres programes formatius. Els coneixements adquirits permetran als nostres professors ensenyar tècniques avançades de robòtica, preparant els nostres estudiants per enfrontar els desafiaments tecnològics del futur amb una sòlida base en programació i manipulació de robots.

Volem expressar el nostre agraïment sincer a Yaskawa pel seu compromís i col·laboració en la formació tant de l'alumnat com del professorat. La seva implicació és crucial per mantenir-nos a l'avantguarda de l'educació tècnica i per garantir que els nostres estudiants rebin la millor formació possible.

Gràcies a tots els involucrats per la vostra dedicació i esforç en aquest important procés d'aprenentatge i millora contínua!