Visita Hispack 2024

14/05/2024

Alumnes de Grau Superior de Xaloc Escola Tècnica exploren les últimes tendències en envasament i packaging a Hispack 2024

Els estudiants de Grau Superior de Xaloc Escola Tècnica van tenir l'oportunitat única de conèixer el món dels envasatges i el packaging en la visita a Hispack a Fira de Barcelona. Amb més de 1.000 marques de 20 països presents, Hispack és reconegut com un espai vital on convergeixen l'oferta i la demanda d'un sector en expansió constant.

Durant la visita els alumnes van tenir l'oportunitat de presenciar la innovació en acció mentre exploraven els projectes més impactants i avantguardistes. Hispack no només va servir com una finestra al futur de l'envasatge, sinó que també va destacar la capacitat del sector per abordar els grans desafiaments globals, com ara l'economia circular, la digitalització i els canvis en els patrons de consum.

Des de tecnologies emergents fins a pràctiques sostenibles, els estudiants van ser testimonis de primera mà de com la indústria de l'envasament evoluciona per enfrontar els desafiaments del segle XXI. Aquesta experiència no només va ampliar l'horitzó dels alumnes, sinó que també els va proporcionar idees inspiradores i coneixements pràctics que podran aplicar al futur professional.