Visita alumnes primer de primària

10/05/2024

Estudiants de Mecatrònica de Xaloc Escola Tècnica Inspiren els més petits amb tecnologia innovadora

Els passadissos de Xaloc Escola Tècnica van vibrar amb l'emoció i la curiositat quan els alumnes de segon curs de mecatrònica van rebre una visita molt especial: els joves estudiants de primer de primària de l'escola. Aquesta emocionant interacció s'emmarca dins el programa de primària internacional, dissenyat per inspirar els més joves i obrir les seves ments a les meravelles de la tecnologia i la innovació.

Van poder conèixer com funciona el procés de reciclatge del plàstic, una lliçó valuosa sobre la importància de tenir cura del nostre planeta. Els alumnes de primària van ser testimonis de primera mà del procés de reciclatge del plàstic.

Els estudiants de cicles de grau superior van portar l'experiència a un segon nivell, compartir el seu coneixement sobre com donar una segona vida al plàstic utilitzant tecnologia d'avantguarda. Van mostrar als joves visitants com, fent servir impressores 3D que ells mateixos havien construït, estaven fabricant dos impressionants braços robòtics industrials de sis eixos.

Els estudiants de mecatrònica van guiar els joves visitants a través d'un viatge fascinant cap al món de l'enginyeria i la tecnologia.

El més inspirador de tot va ser que aquesta visita va ser conduïda íntegrament pels mateixos estudiants de cicles, que van compartir la seva passió i coneixement amb els més petits. Pels alumnes de mecatrònica mostrar la seva passió per la tecnologia a una nova generació de ments curioses va ser una experiència gratificant.

Aquesta visita va ser un exemple perfecte de com podem treballar plegats per construir un futur ple d'innovació i creativitat.

Gràcies a tots els involucrats per fer d'aquesta experiència un èxit!