Xerrada formativa als pares dels alumnes

13/05/2024
Sin nombre.jpg

Experta en Psicologia de la Fundació Aprendre a Mirar imparteix xerrada sobre l'impacte de les pantalles i xarxes socials en els nostres fills a la darrera reunió de pares a Xaloc Escola Tècnica.

A la tercera reunió de pares del curs a Xaloc Escola Tècnica, els assistents van tenir el privilegi de rebre una xerrada per part de Miriam Schirinzi, psicòloga de la Fundació Aprendre a Mirar. El tema central de la xerrada va ser l'efecte que les pantalles i les xarxes socials poden tenir en el desenvolupament i el benestar dels nostres fills, així com estratègies per fomentar un ús responsable de la tecnologia.

Schirinzi va guiar els pares a través dels desafiaments que s'enfronten els joves a l'era digital, oferint consells pràctics i eines per ajudar-los a navegar per aquest entorn complex. Des de la importància d'establir límits de temps fins a la necessitat de promoure el diàleg obert i la supervisió activa, els pares se'n van anar amb una comprensió més profunda de com poden donar suport als fills en un món digital en evolució constant.