Concurs Joves Instal·ladors 2024

03/06/2024

Jonathan Morte, alumne de Xaloc Escola Tècnica, participa en les proves de selecció per al XVII Concurs de Joves Instal·ladors de FENIE.

Jonathan Morte, alumne de primer curs d'Instal·lacions elèctriques i automàtiques, ha participat en les proves de selecció per representar Xaloc Escola Tècnica al prestigiós XVII Concurs de Joves Instal·ladors de FENIE.

Les proves de selecció per a Catalunya es van fer la setmana passada a l'Escola Gremial ubicada a Barcelona. Jonathan va demostrar el seu talent, habilitat i coneixement en les proves, competint amb altres talentosos joves instal·ladors.

Aquest concurs, organitzat per la Federació Nacional d'Empresaris d'Instal·lacions d'Espanya (FENIE), és una plataforma significativa perquè els joves mostrin competències tècniques i creatives en el camp de les instal·lacions. Els participants s'enfrontaran a diversos desafiaments que posaran a prova les seves capacitats en un entorn competitiu i professional.

Des de Xaloc Escola Tècnica, estem orgullosos de la dedicació i l'esforç de Jonathan i us desitgem molt d'èxit en aquesta competició. La seva participació no només reflecteix el seu compromís personal, sinó també la qualitat de la formació tècnica que oferim a la nostra institució.

Bona sort, Jonathan! Estem segurs que representaràs Xaloc amb excel·lència i passió.