Imposició de beques Grau Superior

xaloc-cf_108-17237-M.jpg
xaloc-cf_136-17237-M.jpg
xaloc-cf_141-17237-M.jpg

Graduació d'alumnes de Grau Superior a Xaloc Escola Tècnica: Imposició de Beques, ofrena a la Mare de Déu de Montserrat, i sopar de celebració.

La setmana passada Xaloc Escola Tècnica va celebrar l'emotiva cerimònia de graduació dels alumnes dels cicles formatius de grau superior de Manteniment d'Instal·lacions Tèrmiques i Fluids i de Mecatrònica Industrial. L'esdeveniment, que va tenir lloc a l'auditori de l'escola, va incloure la tradicional imposició de beques, una ofrena a la Mare de Déu de Montserrat i sopar de celebració.

La cerimònia va començar amb el discurs del director de l'escola, que va felicitar els alumnes pel seu esforç i dedicació al llarg de la formació. Va destacar la importància dels coneixements i habilitats adquirits, essencials per enfrontar els desafiaments del món laboral actual.

Un dels moments més destacats de la jornada va ser l'acte d'imposició de beques. Els alumnes van pujar a l'escenari, on van rebre les beques en reconeixement del seu esforç, dedicació i èxits acadèmics aconseguits. Aquesta cerimònia simbolitza no només la fi d'una etapa educativa, sinó també l'inici d'una carrera professional prometedora.

A continuació, va tenir lloc una ofrena especial a la Mare de Déu de Montserrat, on els graduats, juntament amb les seves famílies i professors, van participar en un acte d'agraïment i petició de benediccions per al seu futur. Aquest moment solemne va subratllar la importància dels valors i la tradició en la formació dels nostres alumnes.

La celebració va continuar amb una sessió fotogràfica, on els graduats i les famílies van capturar records d'aquest dia tan especial. Les fotografies van reflectir l'alegria i l'orgull dels estudiants en completar una etapa crucial a la seva educació.

Ja més relaxats la jornada va culminar amb un sopar de celebració amb alumnes, familiars i professors. El sopar va ser una excel·lent oportunitat per acomiadar-se i desitjar-se èxit en els futurs projectes professionals.

Des de Xaloc Escola Tècnica, felicitem tots els nostres graduats de Manteniment d'Instal·lacions Tèrmiques i Fluids i de Mecatrònica Industrial. Estem segurs que comportaran els coneixements i valors adquirits durant la seva formació i contribuiran significativament als seus respectius camps professionals. Enhorabona i molt èxit a les vostres futures carreres!