Nou any acadèmic 24/25: Oportunitats formatives i professionals

16/09/2024
2024-09-16_Noticia_Inicio_Curso_Ciclos.jpg

Xaloc Escola Tècnica dona la benvinguda a tot l’alumnat de Cicles Formatius de Grau Mitjà i Superior

El passat dijous 12 de setembre, el centre va obrir les seves portes per iniciar un nou curs acadèmic, oferint una formació professional orientada al desenvolupament d’habilitats tècniques i pràctiques en diferents àrees de la indústria i els serveis.

La nostra oferta educativa està dissenyada per respondre a les exigències del mercat laboral, combinant la formació teòrica amb la pràctica en tallers i laboratoris especialitzats. Disposem d'una àmplia varietat de programes que capaciten l’alumnat en sectors com la mecatrònica, l’automatització, la robòtica industrial, i l’electromecànica, entre d’altres. A més, oferim formació dual, que permet als estudiants combinar l’aprenentatge entre les aules i el treball en empreses, aconseguint elevades taxes d’inserció laboral.

Gràcies per confiar en la nostra institució, us desitgem un bon inici de curs!