Comiat a Xavier Giralt Salvadó

28/06/2024

Acomiadem a Xavier Giralt després de vint-i-dos anys al servei de la comunitat educativa de Xaloc.

Xavier no només ha estat un excel·lent educador, sinó també una gran persona, sempre disposat a ajudar els seus companys i alumnes.

Amb una actitud sempre positiva i un esperit col·laborador, ha estat un veritable exemple a seguir per a tota la comunitat educativa.

Una de les passions de Xavier ha estat la impressió 3D. El seu entusiasme per aquesta tecnologia l'ha portat a compartir el seu coneixement i a oferir mostres dels seus increïbles dissenys impresos als col·legues i estudiants. La seva habilitat per combinar l'ensenyament amb la innovació tecnològica n'ha inspirat molts i ha aportat un valor afegit a la nostra escola. Xavier, et desitgem el millor en aquesta nova etapa de la teva vida.

Estem segurs que continuaràs deixant una marca positiva en tot allò que facis. El teu llegat a Xaloc perdurarà i sempre seràs part de la nostra família educativa.

Gràcies per tot, Xavier!