Noves Instal·lacions Esportives a Xaloc

24/01/2024

L'Escola Xaloc té el plaer d'anunciar la renovació de les nostres instal·lacions esportives. En un esforç per fomentar l'activitat esportiva entre els nostres alumnes i les seves famílies, estem construint un nou camp de futbol 11, 10 pistes de pàdel i una zona d'aparcament per atendre els usuaris externs.

El nou camp de futbol proporcionarà un espai òptim per a les classes d'Educació Física, els entrenaments de les diferents categories de l'escola de futbol Balandrau - Xaloc i per a la resta d'extraescolars esportives.

Les pistes de pàdel oferiran l'oportunitat de gaudir d'aquest esport, que s'inclourà en la nostra oferta d'extraescolars a partir d'aquest mes d'octubre. Totes elles estaran també a disposició de les famílies, alumni i els seus amics. Més endavant es concretarà la forma de reserva. La zona d'aparcament facilitarà l'accés a les instal·lacions esportives de l'escola.

Aquestes noves instal·lacions reflecteixen el nostre compromís continu amb l'excel·lència acadèmica i esportiva, i esperem que enriqueixin l'experiència de tots els membres de la comunitat escolar.