Visita a les instal·lacions de Festo

23/01/2024
Sin nombre_1.jpg

Una nova experiència formativa per als alumnes d'Automatització i Robòtica Industrial

Després d'una càlida benvinguda, els alumnes han pogut participar en una sèrie de sessions de formació i tallers pràctics que els ha permès submergir-se en la història de Festo. Conèixer-ne els orígens, l'evolució i com s'ha convertit en una potent empresa multinacional.

Els alumnes han pogut explorar sistemes de darrera generació i solucions innovadores, dissenyades per aconseguir un control màxim i eficiència energètica als sistemes pneumàtics. Han pogut presenciar la presentació de programes de disseny i simulació de processos industrials 4.0, tan precisos que semblaven reals, va despertar l'admiració de tothom.

Així mateix, han participat activament a diversos tallers d'estacions didàctiques d'automatització i robòtica col·laborativa.

Cal destacar la participació de l'estudiant de segon d'Automatització, Kyril Untalan, que realitza les pràctiques DUAL en aquestes instal·lacions, que va compartir amb els seus companys la seva experiència i coneixements al taller. La seva presentació va estar impregnada d'il·lusió i de satisfacció, destacant la connexió personal entre la formació i l'aplicació pràctica.

Els estudiants es van sentir còmodes i actius, fent preguntes i intervencions tècniques que van demostrar un interès profund en els temes presentats. Els ponents de Festo van aconseguir no només transmetre coneixements, sinó també fomentar una participació activa i un aprenentatge significatiu.

La jornada va impressionar els nostres estudiants deixant una visió valuosa de la innovació, la col·laboració i l'orgull professional. Agraïm a Festo per una experiència educativa excepcional.