Mitsubishi Electric presenta els seus nous entrenadors d'automatització als professors de l'Escola Tècnica de Xaloc

23/06/2023
noticia-escolatecnica-01.jpg
noticia-escolatecnica-02.jpg
noticia-escolatecnica-03.jpg

El passat 23 de juny ens va visitar Jordi Solaz, coordinador de Màrqueting & Formació de Mitsubishi Elèctric Europe, empresa col·laboradora amb l'FP Dual. Ens va presentar els nous entrenadors d'automatització industrial per al professorat. El seu ús a les aules permet als alumnes tenir accés directe i actualitzat en tot moment als múltiples programes i aplicacions en l'àmbit industrial.

Moltes gràcies per la teva visita i per compartir aquesta millora amb Xaloc Escola Tècnica!