L'Escola Tècnica de Xaloc presenta la seva oferta educativa al Saló de l'Ensenyament

21/03/2023
saloensenyament23-2725.jpg

L'esdeveniment anual reuneix joves estudiants interessats en la formació professional

Entre els dies 15 i 19 de març, l'Escola Tècnica de Xaloc va tenir una destacada presència al Saló de l'Ensenyament, l'esdeveniment anual més important de Catalunya dedicat a la formació professional i universitària.

Durant cinc dies, el nostre equip de professionals i estudiants va estar present a l'estand de l'escola, oferint informació detallada sobre la nostra oferta educativa i orientant als joves interessats a iniciar la seva formació en àrees tècniques com la informàtica, l'electrònica, la robòtica i la mecànica.

El Saló de l'Ensenyament és una oportunitat única per establir un diàleg directe amb els estudiants i les seves famílies, conèixer els seus interessos i necessitats i oferir-los una visió clara de les possibilitats que els ofereix la nostra escola.