Simulacions d'entrevistes de treball a Cicles Formatius

13/02/2023
entrevistatrabajo-2662.jpg

Els alumnes de Cicles Formatius han realitzat durant aquestes setmanes simulacions d'entrevistes de treball per a preparar la seva incorporació al mercat laboral.

Al llarg d'aquestes proves, els alumnes han comprès que les empreses no sols busquen candidats amb bones qualificacions i amb formació concorde al lloc de treball, sinó que valoren altres aspectes; sobretot aquelles que solen passar desapercebudes en el CV com la motivació, expectatives de futur i els seus objectius en l'àmbit professional.

Amb aquestes dinàmiques pretenem que els nostres alumnes comprenguin el món laboral actual, i que d'aquesta manera puguin estar preparats davant qualsevol situació en la qual es trobin.