Els alumnes d'Automatització i Robòtica industrial visiten l'empresa de sensors VEGA

26/01/2023
download-2137.jpg

Una gran experiència per aquests alumnes que s'estan preparant per al món laboral

El passat 24 de gener els alumnes del CFGS en Automatització i Robòtica industrial van fer una visita a les instal·lacions de l'empresa VEGA per a posar en practica els coneixements adquirits en Tecnologies per al Mesurament i Detecció de nivell.

VEGA és un fabricant internacional de sensors per al mesurament de nivell, detecció de nivell i pressió, així com d'instruments i software per a la seva connexió a sistemes de control. Sens dubte, aquesta visita a estat una gran experiència per aquests alumnes que s'estan preparant per al món laboral.