Jornada de divulgació de la FP Dual a DFactory

27/03/2023
fpdual-2734.jpg

Empreses, instituts i estudiants participen en una iniciativa per fomentar la generació de talent i cobrir la demanda de feina a la Zona Franca

El passat 21 de març es va celebrar a les instal·lacions de DFactory una jornada dedicada a la divulgació de l'FP Dual. Empreses, instituts i alumnat de Cicles Formatius participen en tres taules rodones organitzades per l'Institut Cerdà a petició del Consorci de la Zona Franca amb l'objectiu de donar visibilitat i fomentar la generació de talent per a cobrir la demanda de llocs de treball a la Zona Franca especialment al sector del manteniment.

Cal destacar la participació de l'alumna Paula Vilar, estudiant de la doble titulació del Cicle Formatiu de Mecatrònica i Automatització i Robòtica Industrial que actualment està cursant la Dual a FCC, així com del Coordinador del Departament Escola Empresa, Alfred Miranda. Les seves intervencions van servir per remarcar la importància del paper del tutor d'empresa així com reivindicar el paper de la dona al món industrial.

La jornada ha facilitat que empreses i centres puguin reforçar vincles així com obrir la possibilitat de noves col·laboracions