Finalitzant la primera etapa del projecte de Mecatrònica

06/10/2023
foto mecatronica escalada 2.jpg
foto mecatronica escalada 3.jpg
foto mecatronica escalada 4.jpg

Els alumnes de Mecatrònica Industrial inicien l'assignatura de projecte dissenyant i imprimint en 3D, acoblant motors i servomotors i programant uns minirobots de cinc eixos com a introducció al projecte de robot industrial final.

Durant aquestes primeres setmanes de curs, han estat immersos en un emocionant procés de disseny i innovació. Com a part de la seva introducció a l'assignatura de projecte, se'ls ha encomanat la tasca de dissenyar i crear components utilitzant tecnologia d'impressió 3D, acoblar motors i servomotors i programar minirobots de cinc eixos.

Aquest emocionant projecte no només els permet endinsar-se al món de la mecatrònica i l'automatització, sinó que també representa un emocionant avenç cap al projecte final d'un robot industrial. Els estudiants estan desenvolupant habilitats crítiques en disseny, programació i assemblatge, cosa que estableix les bases per al seu futur èxit en el camp de l'automatització industrial.

A Xaloc Escola Tècnica creiem en la importància de l'experiència pràctica i l'aplicació d'habilitats a entorns del món real.