"Estudiants de Xaloc Escola Tècnica Inicien les seves Pràctiques Duals en Empreses Col·laboradores"

04/10/2023
Foto Joan firmando_escalada.jpg
foto en oficina_escalada.jpg
foto con sensor_escalada.jpg

Els alumnes de segon curs d'Automatització i Robòtica Industrial, Mecatrònica i Manteniment d'Instal·lacions Tèrmiques i Fluids comencen les pràctiques a les empreses amb la modalitat DUAL. Això els permet iniciar la seva trajectòria professional alhora que completen la seva formació acadèmica al centre. Agrair a totes elles la vostra confiança i col·laboració.

Estem agraïts per la col·laboració contínua amb les nostres empreses associades, que brinden aquestes oportunitats valuoses per al creixement professional dels nostres estudiants. És un testimoniatge de l'estreta relació que hem mantingut al llarg dels anys.

Desitgem als nostres estudiants de segon curs molt èxit en les seves pràctiques duals. Estem segurs que aquesta experiència enfortirà la seva formació i els prepararà per enfrontar els desafiaments emocionants que els esperen al camp de l'automatització, la mecatrònica i el manteniment d'instal·lacions.

Si vols obtenir més informació sobre les nostres pràctiques duals o estàs interessat a col·laborar amb la nostra escola com a empresa associada, no dubtis a posar-te en contacte amb nosaltres.