Certificació excel·lència Aigües de Barcelona

05/11/2023
2.jpg

Obtenció de la certificació d'excel·lència per contribuir en la Formació Professional DUAL a l'entitat Aigües de Barcelona.

La Subdirecció General de Programes i Projectes ha impulsat la certificació de qualitat de la formació professional en alternança dual, que permet a les empreses que participen en aquesta modalitat educativa generar confiança i posicionar-se com a organitzacions responsables socialment en la implicació i compromís per l'ocupabilitat de qualitat.

Xaloc Escola Tècnica ha apostat sempre per aquest tipus de formació contribuint d'aquesta manera en una notable flexibilitat del currículum, una òptima adaptació de l'estudiant en l'entorn de treball, un aprenentatge satisfactori de les habilitats toves (soft skills) com són el pensament crític, la resiliència, el compromís, la presa de decisions i la transversalitat digital entre altres.

En les darreres promocions, alumnes d'Automatització i Robòtica Industrial i Mecatrònica, han fet les pràctiques DUAL a les seves instal·lacions. Xaloc Escola Tècnica vol agrair la seva col·laboració i felicitar-los per l'obtenció d'aquesta certificació.